Informacja o przetargu
Załączniki:
Zapytanie – remonty ost
Klauzula informacyjn i oświadczenie oraz formularz oferty – zapytanie – załaczniki od 1 do 3
Wzór umowy – zapytanie UMOWA_załącznik nr 4
Treść zapytania:
Zapytanie ofertowe 1/2023
Wyższa Szkoła Bezpieczeństwa Publicznego i Indywidualnego „Apeiron” w Krakowie zaprasza do składania
ofert w celu wyłonienia Wykonawcy na poniżej opisany przedmiot zamówienia.
I. Informacje ogólne o Projekcie:
Niniejsze rozeznanie rynku realizowane jest w ramach projektu „Program zwiększenia dostępności w Wyższej Szkoły
Bezpieczeństwa Publicznego i Indywidualnego „Apeiron” w Krakowie” współfinansowanego w ramach Unii
Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego POWR.03.05.00-00-A010/21.
Projekt realizowany jest przez Wyższą Szkołę Bezpieczeństwa Publicznego i Indywidualnego „Apeiron” w Krakowie.
Celem głównym Projektu jest wprowadzenie w Wyższej Szkole Bezpieczeństwa Publicznego
i Indywidualnego „Apeiron” w Krakowie trwałych zmian organizacyjnych, podniesienie świadomości
i kompetencji kadry uczelni z zakresu niepełnosprawności poprzez realizację działań mających na celu zapewnienie
przez uczelnię likwidację barier w dostępie do studiów, dostępności architektonicznej, komunikacyjnej,
administrowanych stron internetowych, narzędzi informatycznych, procedur kształcenia w kształceniu na poziomie
wyższym, wprowadzenie do programów kształcenia modyfikacji zapewniających ich dostępność dla studentów z
niepełnosprawnościami.
II. Zamawiający:
Wyższa Szkoła Bezpieczeństwa Publicznego i Indywidualnego „Apeiron” w Krakowie
Ul. Basztowa 10, 31-141 Kraków
REGON: 120101283
NIP: 6762303274
III. Tryb udzielenia zamówienia:
Podstawą wszczęcia niniejszego postępowania są obowiązujące Wytyczne w zakresie kwalifikowalności wydatków
w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu
Spójności na lata 2014-2020 z dnia 22 sierpnia 2019 r.
IV. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie prac remontowych i dostosowanie pomieszczeń do stanu gotowego
do użytkowania w celu zmniejszenia barier architektonicznych i poprzez likwidację ograniczeń i zwiększenie
dostępności w budynkach i ich otoczeniu.
V. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania polegającego na dostosowanie pomieszczenia
Pełnomocnika Rektora ds. osób z niepełnosprawnościami do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Zakres prac oraz materiałów do remontu:
Skucie terakoty 16 m2
Skrobanie ścian 16 m2
Szpachlowanie 3x 16 m2
Gruntowanie 16 m2
Malowanie – 16 m2
Terakota16 m2
Cokoły 16 mb
Materiał –
Terakota 16 m2
Szpachla 16 m2
Klej
Projekt Program zwiększenia dostępności w Wyższej Szkoły Bezpieczeństwa Publicznego i Indywidualnego „Apeiron” w Krakowie jest
współfinansowany w ramach Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego. POWR.03.05.00-00-A010/21
Farba 5 litrów
Termin realizacji zamówienia do 27.02.2023r.
Gwarancja 36 miesięcy.
2. Oferta dotyczy wykonania pełnego zakresu przewidzianego w Zadaniu.
3. Zamawiający zastrzega, że Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu
zamówienia, dostawami i ewentualnym montażem, kosztami transportu i ubezpieczeniem.
4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia przeprowadził wizję lokalną i
sprawdził stan techniczny budynku oraz zapoznał się z zakresem prac przed złożeniem oferty. Wykonawca
zrzeka się wszelkich zarzutów i roszczeń opartych o nieznajomość stanu faktycznego mających wpływ na zakres
realizowanego zamówienia.
5. Zamawiający wymaga, aby prace remontowo-adaptacyjne prowadzone przez Wykonawcę przebiegały w
sposób niewpływający na prawidłowe funkcjonowanie Wyższej Szkoły Bezpieczeństwa Publicznego i
Indywidualnego „Apeiron” w Krakowie. Wykonawca zobowiązany jest do uzgodnień w tym zakresie z
Pracownikiem Wyższej Szkoły Bezpieczeństwa Publicznego i Indywidualnego „Apeiron” w Krakowie
Panem Jackiem Piwowarskim.
6. Do zakresu przedmiotu zamówienia należy także udzielenie gwarancji jakości i realizowanie przez Wykonawcę
świadczeń z niej wynikających.
VI. Warunki udziału w postępowaniu:
1. Ofertę może złożyć Wykonawca, który spełnia łącznie następujące warunki:
a) potwierdza, że jest uprawniony/a do wykonywania wymaganej przedmiotem zamówienia działalności, posiada
niezbędną wiedzę i doświadczenie, dysponuje potencjałem technicznym, osobami zdolnymi do wykonywania
zamówienia oraz znajduje się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie
posiada zaległości w opłacaniu składek na ubezpieczenia społeczne i zaległości w płatności podatków,
b) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotu zamówienia,
c) nie jest powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie
się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu
Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu ogłaszającego czynności związane z przygotowaniem i
przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegająca w szczególności na:
– uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej;
– posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji;
– pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika;
– pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa
drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub
kurateli.
2. Podpisując Załącznik nr 1, tj. Formularz ofertowy, Oferent jednocześnie poświadcza spełnienie warunków
wymienionych w lit. a – c. Brak własnoręcznego podpisu (oryginał lub skan dokumentu z podpisem)
potwierdzającego powyższe wymagania lub ich niespełnienie przez Oferenta będzie skutkowało wykluczeniem
oferty z postępowania.
VII. Planowany okres realizacji zamówienia:
Przewidywany termin realizacji zamówienia do dnia 27.02.2023 r.
VII. Miejsce realizacji zamówienia:
Wyższa Szkoła Bezpieczeństwa Publicznego i Indywidualnego „Apeiron” w Krakowie
VI. Opis sposobu przygotowania oferty:
1. Ofertę należy sporządzić według wzoru stanowiącego załącznik nr 1- 4 do niniejszego zapytania ofertowego
w sposób czytelny w języku polskim.
2. Wymagane dokumenty winny być składane w formie elektronicznej w postaci skanu dokumentów z podpisem
i pieczątką Oferenta.
3. Koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Oferent.
Projekt Program zwiększenia dostępności w Wyższej Szkoły Bezpieczeństwa Publicznego i Indywidualnego „Apeiron” w Krakowie jest
współfinansowany w ramach Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego. POWR.03.05.00-00-A010/21
4. Oferent może złożyć tylko jedną ofertę dotyczącą całości zamówienia.
5. Podana w ofercie cena musi być wyrażona w polskich złotych netto oraz brutto, cyfrowo oraz słownie, z
dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Cena musi zawierać wszystkie wymagania niniejszego zapytania
ofertowego oraz obejmować wszelkie koszty jakie poniesie wykonawca z tytułu należytej i zgodnej z
obowiązującymi przepisami realizacji przedmiotu zamówienia.
VII. Termin składania ofert:
Oferty można składać najpóźniej do 14.02.2023 roku do godziny 17.00. Oferta powinna być własnoręcznie
podpisana przez Oferenta oraz przesłana na załączonym formularzu (Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy) w formie
skanu (plik JPG lub PDF) na adres e-mail: sekretarz@apeiron@edu.pl lub w wersji papierowej złożonej w siedzibie
Zamawiającego przesłana pocztą lub kurierem na adres wskazany w części II.
Ofertę prosimy składać wyłącznie na załączonym do rozeznania rynku formularzu Zamawiającego.
VIII. Kryteria oceny ofert:
Wybór najkorzystniejszej oferty spośród ofert niepodlegających odrzuceniu zostanie przeprowadzony w oparciu o
kryterium ceny. Spośród złożonych ofert Zamawiający wybierze ofertę z najniższą ceną.
Kryterium oceny ofert = cena oferty brutto 100%.
Cena, jaką zaoferuje Wykonawca za wykonanie przedmiotu zamówienia, musi być obliczona w następujący sposób:
wartość netto + wartość VAT = wartość brutto i uwzględniać wszelkie koszty poniesione w związku z realizacją
zamówienia.
Za cenę oferty uważana będzie wartość brutto.
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
Niezależnie od wyniku postępowania, Zamawiający w żadnym wypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez
Wykonawcę w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty.
IX. Warunki płatności:
Z wybranym Wykonawcą zawarta zostanie umowa. Zapłata za wykonanie dostawy nastąpi na podstawie faktury lub
równoważnego dokumentu księgowego, w terminie do 30 dni od dnia otrzymania dokumentu przez Zamawiającego,
przelewem na rachunek bankowy wskazany w dokumencie po odebraniu całości zamówienia i podpisaniu protokołu
odbioru bez zastrzeżeń pod warunkiem uzyskania środków finansowych od instytucji pośredniczącej.
X Informacja o formalnościach jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy
w sprawie zamówienia.
Zamawiający zawiadomi wybranego Wykonawcę o miejscu i terminie zawarcia umowy.
Wykonawcy nie przysługują żadne środki odwoławcze. Postępowanie nie jest prowadzone na podstawie przepisów
ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych.
W toku badania i oceny ofert Zamawiający może zwrócić się do oferentów z prośbą o wyjaśnienia dotyczące treści
złożonych ofert.
Zamawiający zastrzega sobie prawo przedłużenia terminu składania ofert oraz/lub unieważnienia rozeznania rynku
bez podania przyczyny i bez ponoszenia jakichkolwiek skutków prawnych i finansowych.
Zamawiający nie dopuszcza ofert częściowych – oferta musi obejmować całość przedmiotu zamówienia.
Wszystkie ceny należy podać w PLN.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadku, gdy ocena najkorzystniejszej
oferty przekroczą kwotę zaplanowaną w budżecie projektu na realizację przedmiotu niniejszego Zapytania
ofertowego.
Integralną częścią zapytania ofertowego są załączniki nr 1 – 4.
Niniejsze zapytanie ofertowe nie stanowi zobowiązania Zamawiającego do zawarcia umowy.
Po podpisaniu umowy z Wykonawcą przewiduje się możliwość zmiany umowy poprzez zawarcie pisemnego aneksu
pod rygorem nieważności w przypadku:
1. zmiany terminu realizacji umowy poprzez jego przedłużenie ze względu na: przyczyny leżące po stronie
Zamawiającego dotyczące np. braku przygotowania/ przekazania miejsca realizacji/dostawy, nieobecności osoby
upoważnionej do odbioru ze strony Zamawiającego lub przyczyny leżące po stronie producenta sprzętu dotyczące
udokumentowanych problemów związanych z produkcją lub dostawą sprzętu – o okres niezbędny do prawidłowej
realizacji dostawy oraz inne niezawinione przez Strony przyczyny spowodowane przez tzw. siłę wyższą;
Projekt Program zwiększenia dostępności w Wyższej Szkoły Bezpieczeństwa Publicznego i Indywidualnego „Apeiron” w Krakowie jest
współfinansowany w ramach Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego. POWR.03.05.00-00-A010/21
2. zmiany określonego typu, modelu, nazwy, producenta przedmiotu umowy bądź jego elementów,
Termin związania ofertą: ustala się, że składający ofertę pozostaje nią związany przez 30 dni. Bieg terminu związania
ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XI. Osoba do kontaktu:
Jacek Piwowarski tel.: +48 883 989 880 e-mail: sekretarz@apeiron.edu.pl
Załączniki:
Załącznik nr 1- Formularz oferty.
Załącznik nr 2 – Klauzula informacyjna RODO.
Załącznik nr 3 – Oświadczenie wykonawcy RODO.
Załącznik nr 4 – Wzór Umowy
Odpowiedzi na zapytanie można składać do 14.02.2023